Uzun süre kimin anormal bir yaratık olduğu kimin olmadığı kuşkusu içimizi kemirdi durdu, ama artık epeydir bu da çözümlendi: Normal yaratıklar yeryüzündeki biz hepimiziz, anormal yaratıklarsa yeryüzünde var olabilecekken olmayanlardı; çünkü meydana gelen olaylar ve sonuçları onları değil, açıkça bizi, normal yaratıkları desteklemişti.