M.G

Altına imzamı atıyorum. Çok doğru...
Bir insanı tanımak için olduğu gibi, bir kenti tanımak içinde onunla yalnız kalmak, onu bı başına incelemek gerekir.
Sayfa 31·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vay be ne hayatlar var öyle
Güneşin tadını çıkarıyor,kitap okuyordum zaman zaman başımı kaldırıp o upuzun kumsalları seyrediyordum.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Gevur bi memlekete kış günü gidince ben...
Üşümüyordum. Yalnızdım,bol bol zamanım, yeterince param vardı. Bir sürü yenilik beni bekliyordu.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Kendimi esmekte olan meltemin kollarına bıraktım ve gevşediğimi özgür olduğumu hayata dönüşümü hissettim.
Sayfa 13·Kitabı okudu