İnsan hiç durup dururken ağlar mı..??
Yada gitmek ister mi herkesten uzaklara..??
Gecenin bir yarısı intihara kalkışır mı..??
Her bir hareketinde yanlış bir şey yapmaktan bu kadar korkar mı..??
Bir İnsanı korkarak sevmek insanın canını bu kadar mı yakar mı..??
En acı veren şeyde böyle kötü bir halde olduğunu bildiği halde tek yaptığı uzaklaşması...🌹💔