Bu nasıl güzellik Allahım.İmtihan dünyasına gönderilmiş kopya bu resmen,bunu görüp İman etmeyen kalır mıydı?Dünyanın en yetenekli,en sağlıklı anne-babası bile böyle birşey yapabilir miydi?Alakası yok,bunu kul yapmış olamazdı.bunun için geçtim çete işlerini anamı,babamı terk ederim ben.Sen bu güzelliğin hesabını nasıl vereceksin.