Arada kalmak, o çaresizlik hissini iliğine kadar hissetmek, ne yapacağını bilmeden telaşla sağa sola bakmak... Keşke bu kadar ikiyüzlü olmasanız. Yani ben yapamıyorum. Nefret etseniz diyeceğim ki nefret ediyor, kapıyı çarpıp çıkacağım belki ama siz seviyorum diyerek dövüyorsunuz.