Kitap beklentimin altında kaldı. Orta seviye bir kitap, metinler bayağı kısa kalmış. Seyahate dair detaya girilmemiş. Çizimler yine aynı şekilde beklediğim gibi değil.
Bu kadar zaman geçti yolumuz hala birleşmedi
Ben aynı yerde bekliyorum, gitmek istesemde gidemiyorum
Bu gece kalbim bir başka daralıyor,
KORKUYORUM SEN GELİRSEN ÖLECEĞİM
Kalbim senin yanında olmanın heyecanını kaldıramayacak kadar yoruldu ve zayıfladı.
Teslim oluyorum Allah’a bu gönül onun ustalığının göstergesidir.
Şükürler olsun Allah’a emanetlerin, gamların tadı en acı olanını vermiş bana dermanım bir tek onda.
Gecenin bu vakti uykudan uyandıran sen,
Beni bu gam ve özlem kederinden ne vakit uyandıracaksın.
Hala ilk günkü gibiyim, aynı heyecan aynı tutku
Ne kendimi değiştirebiliyorum ne de yazgımı.
Hep aynı kalmak zormuş,
Eski günleri hatırlayınca daha çok zayıflıyorum.
Evet hiçbir şey yaşamadık ama yaşadığım hiçbir şey senin kadar gerçek değil.
Dert var derman Huda'da,
Boşuna bu kadar takıntım, artık bu gönül rahat eder ancak kabristanda.
Bekliyorum işte
Belki olurda bir gün görürsem seni,
Her şeyi söyleyeceğim.
Belki de ben seni yanlış anladım
Ya da epey abarttım seni.
Bilmek hakkındı, suçluyum söylemedim.
Çünkü eğer biri beni bu kadar sevseydi, bana söylesin isterdim her ne koşulda olursa olsun.