Bu hikaye bana acı verdi. Her karakter o kadar gerçekti ki hepsinin acısını onlarla beraber yaşadım. Ve o kadar hayatın içinden şeyler yaşandı ki, herkesin kendi hayatıyla bağdaştırabileceği olaylar. Aslında kısaca özetlenebilecek basit şeyler fakat o kadar mühim olaylar ki özünde, ancak bu kadar güzel anlatılıp idrakı arttırılabilirdi.
Şaheser, son sözüm bu.