Kitabı ilk okumaya başladığımda "ya bu kadar da olmaz ama" diyerek ilerledim her sayfada. Ama sonra anladım ki gerçek aşk masum ve kirletilemeyecek kadar anlamlı olanmış. Kesinlikle okunması ve incelenmesi gereken bi yapıt. Ve son söz; "Herkes bilsin çok mutlu bi hayat yaşadım. "
Not: Kendi masumiyet müzenizi kurucak bi insan bulun ve müzenizi ona adayın! Sevgiyle.