Fatma Göktaş

Fatma Göktaş
@Gktsf
Sana nasıl davrandığımın mimarı " SENSİN" .
Bazen uzun süreli mutlu olduğumda, mutlu olmayı hakeden birinin hakkını yemiş gibi hissettiğim olur. Ama ne yazık ki mutsuzken mutlu olmaya hakkım olduğu hissi kolay kolay uğramaz bana. Neden olumlu durumlarda modumuzu bu kadar basit nedenlerle düşürebiliyorken, olumsuz durumlarda bunu başaramıyoruz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçmiş deyip dursakta, hep geçmeyen birşeyler bırakıyor geride.
Neydi sahi içimizdeki? Neyin arayışıydı?
Biraz renk gerekti ruhuma. Biraz huzur. Bir de deniz aşkına eşlik edecek...
Ve özlüyordum efendi. İtiraf etmekten korka korka, Pişman olacağımı bile bile. Bu saatler olunca özlüyorum. Koca bir boşluk doluyor içime. Öyle bir yerleşti ki, Alıştı o boşluk yerine. Ama ben alışamadım o boşluğa...