İnsan neden özler?
Özleyecek tek bir neden bile bulamazken.
İçin için hasret duyar.
Yok mu bunu yönetebilecek bir şey?
Özlemek istemediğimizi özlemesek mesela.
Çok sevmesek haketmeyen birini.
Bizi üzdüğünde hayatımızdan çıkarabilsek.
Sahi kalp işiydi dimi.
Olmuyordu öyle yönetmek.
F. G.
Her defasında güvendiğime pişman oluyorum.
Bir daha asla kimseye kitap emanet etmeyeceğim.
Her defasında yaşıyorum bunu, her defasında da aynı şeyi yaşıyorum.
Çok kısa bir cümle "iyi değilim."
Bazen bunu söylemek bile zor gelir.
Çünkü bilirsin bu kısacık cümleyi kullandığın anda uzun uzun cevaplar beklenir senden.
Ama sende cevap verebilecek tek kelime bile yoktur.
F. G.