Sahi kasımda gelmek üzereyken merak ediyorum,
Hala yağmur yağdığında aklına düşüyor muyum?
Elin telefona kayıyor mu?
Benim kayıyor biliyor musun?
Yine arayacak diye bekliyorum.
Oysa ki önce şehirlerimiz, sonra ülkelerimiz, sonra biz ayrılmıştık.
Aynı mevsimi bile paylaşmıyorken,
Aynı yağmuru beklemek saçmaydı.
Ama olsun hala aynı gökyüzüne sahibiz.
Ve sen benim daima GÖKYÜZÜMDÜN...
F. G.