Birinin beni sevmesi mi gerekiyor? Ya da saygı duyması? Ben de insan değil miyim? Benim de hislerim ve duygularım var demi? Neden ben varken birinin beni sevmesi, bana varlığımı hissettirmesi gerekiyor? Oysa ben varım, yaşıyorum hâlâ nefes alıyorum. O zaman ben de bana sevgi duyabilirim ben de gerçekten istersem kalbimi duyabilirim.