İnsanların yüzlerini göremiyorum
Boğazım düğüm düğüm çözemiyorum
İstesen de yanına gelemiyorum
Tutsam şu karanlığı
Tutsam da yırtsam
Ah elim tutuşmasa, elini tutsam
Susmasan konuşsan sesini duysam
Tutsam güzel yüzünü bağrıma bassam…
İyi ki…
Güler yüzlü bir bahar
Bir yanda neşe bir yanda disiplin var
Sınıfta ciddiyet dışarıda dostça bir hal
Hem kalbe hem akla dokunan bir diyar.
Öğrencilerimin kaleminden.
Teşekkür ederim…