İlk defa göz göze gelmişlerdi; sanki birbirlerini hiç konuşmadan tanımış, gizli bir ilişki kurmuş gibilerdi, bir sırra ortak olmuşlardı. Sevdanın temelinde belki de bu vardı: seçilmiş olmak, ayrıştırılmış olmak. Diğer insanlardan ayrı olarak sana bakılması, senin benimsenmen, senin tercih edilmen ve bir sırrın ortağı olmak…
.... Önceden insanların yalnızca kendi dertlerini düşünerek hayatta kaldığını düşünürken şimdi insanların yalnızca sevgiyle hayatta kaldıklarını anladım. Her kim içinde sevgiyi yaşatırsa Tanrı’nın yolunda kalmış olur, Tanrı da o kimsenin içindedir. Çünkü tanrı, sevgidir, “ dedi melek.