Aslında bu kitabı tamamen tesadüfen, üniversite kütüphanesinde dolaşırken buldum. Hiç planlamadan elime aldığım bu kitap, beklediğimden çok daha fazlasını verdi bana.
Okudukça kendimi hikâyenin içinde buldum. Karakterlerle birlikte düşündüm, hissettim ve sanki onların dünyasında yaşamaya başladım. Kitapla aramda garip bir bağ oluştu.
Bugün iade günüydü ve gidip kitabı teslim ettim… ama gerçekten vermek istemedim. Sanki sadece bir kitabı değil, içinde yaşadığım bir hayatı bırakıp gidiyormuşum gibi hissettim.
Bazı kitaplar okunur ve biter, ama bazıları insanın içinde kalır. Bu kitap kesinlikle onlardan biri.