İnsanoğlu doğuştan mı kötüydü yoksa kötülük öğretiliyor muydu?
İnsanoğlunun yaşadığı her kötü deneyim çaktalarını kapatıyor, bu da negatif bir enerji yayılmasına sebep oluyordu.Kötülüğün sebebi buydu işte
Hayattan öğrendiğim bir şey var.Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor.iyilik daha zayıf kalıyor.
Dünyada kötülük daha örgütlü ve daha planlı,iyiliğin içinde zaten bir saflık var.Bu yüzden dünyanın her yerinde kötülük saflığı yeniyor.