📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın hâlâ sözlere inanması şaşılacak şey! Bir adama "aptal" deseler de dayak atmasalar üzülür; ama "akıllı" deyip sonra onun parasını vermeseler, zevk alır!
"İnsanların içinde şu aile bağları çok derinlere kök salmış. Bir insan her şeyden, her türlü peşin hükümden vazgeçer de, başkalarının eşyalarını çalan kardeşinin hırsız olduğunu kabul edemez, elinde değildir. Gerçekten de, biri benim kardeşim olsun da dahi olmasın... mümkün mü?"
"Dinle, ben her şeyi reddeden bir tavır içindeyim. Bu duygularımdan kaynaklanıyor. Her şeyi inkâr etmek hoşuma gidiyor, ben böyle yaratılmışım. O kadar işte! Ben neden kimyayı severim? Sen neden elma seversin? Bunlar hep duygulardan kaynaklanıyor. Hepsi aynıdır aslında. İnsanlar bundan daha derinlere hiçbir zaman ulaşamayacaklardır! Bunu sana herkes söylemez. Ben bile bunu sana bir daha söylemem."