Gamze

Gamze
@Gmzkrra
Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen.
Mükemmel değilim. Kırar, dökerim. Zamanı geldiyse bakmam ardıma giderim. Kusursuz muyum ? Tabiki de değilim! Şimdi olduğu gibi, daha üç satırla paçalarından akan hataları gözler önüne serebilirim... Ama... Hiç kimseye yalanlar söyleyip, pembe tablolar çizmem ... Ve birden fazla yüz İle de kimsenin karşısına geçmedim, geçmem ! Neysem O oldum. Kaybettiklerimde oldu, kazandıklarımda.. Beni yalan uğruna kaybedenler daha çok zararda
Alıntı
Reklam
"tahammül sınırım çoktan aşıldığından beri insanlarla daha az görüşmeye, hislerimi açmamaya ve tuğla tuğla duvar örmeye başladım. Beni sıkıntıya sokacak insanları ve durumları elimin tersiyle ittim, pişman değilim.." Sabahattin Ali
Piraye'ye yazdığı mektubunu şöyle sonlandırıyor Nazım: "Senin bana nasip olman, şahsi hayatımın en değer biçilmez talihidir."
Bazıları şiirlere, şarkılara, filmlere, kitaplara tutunuyor.. Sanırım artık insan, tutunamıyor insana. Oğuz Atay
Şiir
İnsanlar konusunda daha az, fikirler konusunda daha çok meraklı olun. Marie Curie
Söz