Halil Cibran’ın okuduğum ilk kitabı. Kalemine hayran kaldım. Keşke daha önce okusaydım der miyim bilmiyorum belki de okumam gereken en doğru zamanda okudum. Selma Karami ile Cibran olduğu düşünülen genç bir adamın imkansız aşkını konu ediyor kitap. Doğulu kadınların gelenekler karşısındaki acizliği, din adamlarının yozlaşması gibi toplumsal meselelere de değinmiş aşk hikayesinin yanında. Ve kesinlikle en beğendiğim kitaplar arasında yer aldı.