Daha çocuk o. Bu yüzden ne yapıp edeyim de onu hayata küstürmeyeyim, başını her zaman dik tutayım diye düşünüyorum.
Ah, elimden gelse de gerçeği kolaycacık, masal anlatır gibi söyleyiversem!
“Heey sen ne idin gençliğinde garip Doru... Vay ne kaçardın, vay ne gererdin yan kayışlarını... Nasıl boyun verirdin hamuta...Benim ağam gavur, benim ağam dinsiz...”