A

'7 -Ve kafam, il olma izni alabilecek kadar kalabalıktı. - x.com/_gnnsss?t=tK0Gg...
Bugün oturdum ve ölümü düşündüm 18 yaşında ve hayat bu kadar güzelken
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne halin varsa gülümsee:))
Geçip giden zamana mı üzülmeli insan, yoksa vakit harcadığı hayırsız insana mı? Bilemedim...
Dolu dolu duygular, bomboş insanlara...
Sorgulamayın hayat yaşamaya değmez...