Kitap değişik bir kitap şahsen aylardır elimde sürünüyor bitmedi ben okurken sıkıldım, ama sevenler olabilir saygı duyarım. Daha çok böyle psikoloji gibi sevenler okusun sevmeyenler de hiç parasını poşa harcamasın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap tekrar tekrar okumak isteyeceğim bir kitap oldu benim en sevdiğim 2.kitap olarak kaldı.
Sabahattin Ali yine kitabın içinde bir yolculuğa çıkardı bizi ve kitabın içinde adeta kaybolduk..
Tabsiye üzerine okumuştum iyiki de okumuşum kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir kitap :)
Bu kitabı uzun süre önce almıştım, okumuştum ve kaldırmıştım. ancak geçenler de tekrar karşıma çıktı ve tekrar okudum. Okdr güzel bir kitap ki tekrar tekrar okumak istiyorum asla sıkılmıyorum okurken. Kitabın içinde okura verdiği haz bambaşka. Her mektubunda ayrı pencereler açıldı ben okurken. Çok güzel bir kitap edeyat klasik ve kitap okumayı sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum
İyi okumalar:)