A

'7 -Ve kafam, il olma izni alabilecek kadar kalabalıktı. - x.com/_gnnsss?t=tK0Gg...
Sevgili Dost, Solmayan heyecanı nerede aramalıyız? Yalnız bağırarak değil, kısık bir sesle bile duyacağımız heyecanı. ...
Sayfa 61·Kitabı okudu
1000Kitap
A
Sevgili dost, Kalbimi de alıp gitmek istiyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"iyiyim desem inanır öyle haberi yokk benden..."
MüGe isimli okura yanıt verildi
A
Yıllar sonra...
Sevgili Dost Bulunduğun durumun farkında olmamak, her durumdan daha kötüdür.
Sayfa 75·Kitabı okudu
A
Muazzam bir kitap harika secim keyifli okumalar:)
Hayatta kalıplar var… Ritimler. Bir hayatta kendimizi köşeye kısılmış hissettiğimizde, hüznün, trajedinin, başarısızlığın ya da korkunun, tek bir varoluşun ürünü olduğunu düşünmek çok kolay. Yalnızca yaşamanın değil, belli bir şekilde yaşamanın sonucu olduğunu düşünmek. Demek istediğim, acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak, her şey çok daha kolay olurdu. Mutluluğun doğasında acının da olduğunu. Biri olmadan öbürünün de olamayacağını. Tabii ki farklı düzeylerde ve miktarlarda. Ama hiçbir hayatta sonsuza kadar saf bir mutluluk içinde olamayız. Öyle bir hayat olabileceğini düşünmek ancak yaşadığımız hayattaki mutsuzluğumuzu büyütmeye yarar.
Edebiyat
A
Haykır gecenin içinde Haykır sabaha kadar Haykır,savaşma sırası sende... (181):)