Gökan

Gökan
@Go______kan
Kızıl ötesi ile mor ötesinin arasında ki karanlıkta yaşıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1 yıl sonraki kendine not her şey geçiyor! az daha dayan. seneye bugün şu an hissettiklerine pişman olup, boşuna üzülmüşüm diyeceksin. hep mutlu ol! 17'09
Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayın!
Bence aşk hüzünle yoğrulup, Acıyla harmanlanmış kalpin, Sevdiği kişinin mutlu olmasıyla Mutlu olmayı öğrenmesidir...
Şiir
Ben sende yandım, sende söndüm Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe Geceler doldu içime cevap veremedim Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda
Müzik