Gökan

Gökan
@Go______kan
Kızıl ötesi ile mor ötesinin arasında ki karanlıkta yaşıyorum
1 yıl sonraki kendine not her şey geçiyor! az daha dayan. seneye bugün şu an hissettiklerine pişman olup, boşuna üzülmüşüm diyeceksin. hep mutlu ol! 17'09
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayın!
Bence aşk hüzünle yoğrulup, Acıyla harmanlanmış kalpin, Sevdiği kişinin mutlu olmasıyla Mutlu olmayı öğrenmesidir...
Şiir
Ben sende yandım, sende söndüm Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe Geceler doldu içime cevap veremedim Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda
Müzik