Psikiyatrist ile olan süreçleri kaydederek topluma da açıkça aktarmak cesaret ister. Yazar bunu yaparak kendisi ile aynı durumda olup da doktora gidemeyen insanlar için çok faydalı bir eser bırakmış. Siz de bu hisler olmasa bile bu görüşmeden çıkarılacak dersler kesinlikle vardır.
Ayrıca doktorun son söz olarak verilen konuşması da çok vurucu, daha iyi şekilde seansları geçirebilirdim diye özür diliyor, doğu kültüründeki gurur ve utanmadan biraz da bizim nasibimizi almamız çok güzel olur.