Eğer biraz cesaretim olsaydı hepsini ardımda bırakırdım. Hepsini unutup tamamen yalnız kalmak isterdim. Ama zaten yeterince yalnızdım. Eğer elimdekilerde giderse ne olurdu bilmiyorum. Belki bir gün giderler,bu sefer onlar beni ardında bırakıp giderler. Sahi herkes sonsuza kadar kalır mı gerçekten?
I love him.
God i love her body,
He's so cute.
She's so sexy,
His hair is so fluffy, I love it.
Her boobs are just the right size,
I love him.
I love her body.
Böyle olmasını ben istedim. Biliyorum. Ama yine de değişik hissediyor insan. Sorun gerçekten bendeymiş gibi. Sanki Kendini benden kurtaran herkes mutluluğa erişiyormuş gibi.