Suç ve Ceza okurken “Pencere kıyılarındaki su dolu vazolardaki beyaz ve zarif nergisleri…” diye devam eden bir cümleye denk geldim ve birden geçmişe götürdü…
Bundan 15 sene öncesine kadar dedemlere her gidişimde, sobalı odanın cam kenarında benim için toplanmış taze nergisler olurdu… Bugüne kadar hatırlamadığım, değerini yıllar sonra fark ettiğim bir detay çıktı ortaya.🍂