Bembeyaz manzarada Ka ile beraber yürürken, Ka'nın gözünden çevreyi izlerken düşündüm,
Karın lekesizliği, yumuşak ama yeri geldiğinde acımasız olması ile mi özleştirilmiş inanç? Kar yağdığında etraftaki huzurlu sessizliğin bir benzeri ibadet esnasında hissedildiği için mi?
Her açıdan bakmaya çalışmış bana göre başarılı da olmuş, madem başını örten de haklı başörtüsünü istemeyen de neyin telaşında bu insanlar. Her konuda olduğu gibi bu konuda da saçmalıyoruz, birbirimizi neden rahat bırakmıyoruz. Üzmeye, hırpalamaya, acıtmaya devam ediyoruz. Nefret iki tarafın arasında gittikçe büyüyen bir kanser gibi. Bence OP iki tarafa da karşısındakini göstermeye çalışmış.
KarOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202517,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖