Kitabı çok önceleri okumuştum. Ithaki basımı ile tekrar okuyayım dedim. Bölümler öncesi yazılar ile ilgili kitaplar yazılır. Kitabın başlarında kitaba konsantre olmak oldukça zor. Birkaç bolum sabretmek ve garip gelecek terimlere alışmak gerekiyor. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.