Gökhan çalışkaner

Gökhan çalışkaner
@Gokoo97
Bu aşkımız bizim celladımız olacak! Ah, ah! Ben onu seviyorum, o beni seviyor... Bir insan için sevdiği adam tarafından sevilmek, kendisini seven adamı sevmek... Ne büyük şey! Ne güzel şey! Fakat, heyhat! Biz de bu şartlar bulunduğu sürece dünyanın en kara bahtlılarıyız! Ah felek ah!
Sayfa 96·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne gariptir ki insanoğlu iyi kişileri bir defa görmekle sever, yanlarından ayırmak istemez.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben "Onunla sevişiyoruz" dedim; hem gerçek Dadı,sevişiyoruz.Hele ben onu pek çok seviyorum. İşte ben söylüyorum ki,seviyorum. Birini sevmek ayıp mı? O da beni seviyor. Evet, pekala biliyorum ki seviyor. Sevmiyorsa, her gün mektebe giderken niçin gelir de beni alır? Niçin, ben dersi bilmediğim vakit o öğretir? İşte o da beni sever, ben de onu severim.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaşlı insanlar geride bıraktıkları gençliklerinin mutlu günleri akıllarına geldiği zaman böyle üzüntüye kapılırlar.O güzel günlerin bir daha yaşanmayacağını ve geriye dönüşün mümkün olmadığını düşünmek,yaşanmış acıların hatıra gelmesinden daha fazla acı verir onlara...
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat