📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Anneler ve babalar, çocuklarından çok şey isterler. Bunlar gerçekleşmeyince de sıradanlık isterler. Bunun temel bir öğe olduğunu düşünürler. Gelgelelim sıradanlık, aslında gerçekleştirilmesi en zor olan niteliklerden biridir.’
Şöyle bir düşündüğümde belki ninemin, annemden beklediği şey de onun sıradan olmasıydı. Annem de bunu becerememişti zaten.
‘Adımlarım gölgenin tenha köşesinde.
Sen gidiyorsun ya üç kulaç öteden
Ben bir İstanbul gibi bakıyorum sana.
Tam yedi tepeden.
Oysa bir lafın yetiyordu ellerime
Seni yazabilmem için.
Dilindeki merhabaya vedayı ekleyen
Sen güzel laflı kadın.
Sana diyorum, sadece sana
Keşke gitmeseydin.
İlk defa bir şehrin altında kaldım.
Şarkıların altında.
Az daha biraz daha derken
Bak şimdi yapayalnız kaldım.
Gözümde ne İstanbul kaldı
Ne de sarı odalar
Sarı, saçlarında güzel.
İstanbul, seninle şehir.
Ben seninle şairim.
Sen benimle şiir.’
‘Telaşlı ve korkak biri oldum.
Sana ne zaman ulaşacağım?
Senin altın saçlarını
Ellerimin arasına alıp
Saatlerce oynamalıyım.
Ve uykusuz gözlerimi
Öylece uyutmalıyım.
SANA BAYILIYORUM.
Koskoca dünyada yapayalnız kaldım.
N'olur bana daha uzun bak.
Senden başka kimsem yok.
Kafam karmakarışık.
Ellerim yalnız senin ellerine değiyor.
Kendi kendimi dinliyorum.
Sanki
Seni/
ilk defa/
Seviyorum/
‘İstanbul’un bütün ışıkları
Bütün maviliği
Bütün cazibesi sensin.
İstanbul'da yalnız sen yaşıyorsun.
Bir vapur geçiyorsa
Bir yağmur yağıyorsa İstanbul'a
Hep seninle.’