Baler Talu

‘Dünyayı biraz daha anlamak istiyordum.’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘Anneler ve babalar, çocuklarından çok şey isterler. Bunlar gerçekleşmeyince de sıradanlık isterler. Bunun temel bir öğe olduğunu düşünürler. Gelgelelim sıradanlık, aslında gerçekleştirilmesi en zor olan niteliklerden biridir.’ Şöyle bir düşündüğümde belki ninemin, annemden beklediği şey de onun sıradan olmasıydı. Annem de bunu becerememişti zaten.
‘Adımlarım gölgenin tenha köşesinde. Sen gidiyorsun ya üç kulaç öteden Ben bir İstanbul gibi bakıyorum sana. Tam yedi tepeden. Oysa bir lafın yetiyordu ellerime Seni yazabilmem için. Dilindeki merhabaya vedayı ekleyen Sen güzel laflı kadın. Sana diyorum, sadece sana Keşke gitmeseydin. İlk defa bir şehrin altında kaldım. Şarkıların altında. Az daha biraz daha derken Bak şimdi yapayalnız kaldım. Gözümde ne İstanbul kaldı Ne de sarı odalar Sarı, saçlarında güzel. İstanbul, seninle şehir. Ben seninle şairim. Sen benimle şiir.’
‘Telaşlı ve korkak biri oldum. Sana ne zaman ulaşacağım? Senin altın saçlarını Ellerimin arasına alıp Saatlerce oynamalıyım. Ve uykusuz gözlerimi Öylece uyutmalıyım. SANA BAYILIYORUM. Koskoca dünyada yapayalnız kaldım. N'olur bana daha uzun bak. Senden başka kimsem yok. Kafam karmakarışık. Ellerim yalnız senin ellerine değiyor. Kendi kendimi dinliyorum. Sanki Seni/ ilk defa/ Seviyorum/
‘İstanbul’un bütün ışıkları Bütün maviliği Bütün cazibesi sensin. İstanbul'da yalnız sen yaşıyorsun. Bir vapur geçiyorsa Bir yağmur yağıyorsa İstanbul'a Hep seninle.’