Zaman içine işliyor insanın, neden boşa geçti? Bazen yetersiz geliyor insan kendine; toparlanmak için bir kitap, bir dokunuş, bir söz, bir... , ne ? Onu fark edersen doğrulup harekete geçeceksin ve yeni fikirlere gebe olacak zihnin.
Eğer o size ağır gelmeseydi, sevgilinizle randevularınızda duyduğunuz heyecanla, onu hiç ayrılmamacasına devam ettirmek isteyecektiniz. Namaz da, müminlerin sevgilileriyle randevusudur. Hiç onu fazla görebilirler mi ?
Selma: Amerika’da öyle özledim ki , İstanbul’u...
Orhan: Beni değil de İstanbul’u ?..
Selma: Onu vaktiyle sana ben sormuştum.
Orhan: Ben de, İstanbul senin zarfın, içinde sen varsın, demiştim.
Selma: İstanbul senin zarfın, onu nasıl doldurduğunu, gelince anladım.
Orhan: Ben de onu nasıl boşalttığını, sen uzaklara gidince anladım.
Selma: Canım İstanbul..
Orhan: Canım İstanbul!..
Selma: Evet!...