Gecenin karanlığında, her gecenin sabahında 6 aydır "neden terkedildim" diye sorduran vefasız insan. Senin de bayramın kutlu olsun. Umarım bu bayram, çevrendekiler de seni öküz zannedip kovalıyorlardır inşallah. 🗡️
Aşk denen bir şey yokmuş, yalanmış. Yalan olduğunu nasıl idrak ettiğimi söyleyeyim: Dünyanı karşına alacak kadar sevip kavuşmayınca anlıyorsun sevginin bu dünya da değersiz olduğunu. Terkedilince anlıyorsun yalanmış sevgiler.
Bir umudum vardı, yaşamın güzelliğine renk kattığım bir şey... Sevgi zannederdim ama mantık ilişkileri daha yerinde kararlarmış. Kanmayalım..!