฿₳Ⱨ₳Ɽ ɎıⱠĐıⱤı₥

฿₳Ⱨ₳Ɽ ɎıⱠĐıⱤı₥
@GonulBahcem_
MAÜ 4/4 "Kendine hasret." Bir umudum vardı, yaşamın güzelliğine renk kattığım bir şey... Sevgi zannederdim, meğer yanılmışım. *Objektif*
Gecenin karanlığında, her gecenin sabahında 6 aydır "neden terkedildim" diye sorduran vefasız insan. Senin de bayramın kutlu olsun. Umarım bu bayram, çevrendekiler de seni öküz zannedip kovalıyorlardır inşallah. 🗡️
฿₳Ⱨ₳Ɽ ɎıⱠĐıⱤı₥
İleti sonrası uykuya dalmışım. Radyodan bir şarkıyla gözümü açtım " erkekler ağlamaz, sil göz yaşını" evet ne kadar da doğru. Tanıdıklarım çok vurdumduymazlardı. İsabetli oldu. :)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sanki otur diyorlar oturuyorum, kalk diyorlar kalkıyorum, yaşa diyorlar yaşıyorum. İçimde bir şey vardı, içimde bir şey vardı, neydi adı?
Edebiyat
฿₳Ⱨ₳Ɽ ɎıⱠĐıⱤı₥
Sevinç, yaşama sevinci. Onu da kaybettik albayım.
Aşk denen bir şey yokmuş, yalanmış. Yalan olduğunu nasıl idrak ettiğimi söyleyeyim: Dünyanı karşına alacak kadar sevip kavuşmayınca anlıyorsun sevginin bu dünya da değersiz olduğunu. Terkedilince anlıyorsun yalanmış sevgiler. Bir umudum vardı, yaşamın güzelliğine renk kattığım bir şey... Sevgi zannederdim ama mantık ilişkileri daha yerinde kararlarmış. Kanmayalım..!
Mandalinavesiir isimli okura yanıt verildi
฿₳Ⱨ₳Ɽ ɎıⱠĐıⱤı₥
@Morbuluttt Haklısın ☺️👍🏻