“Sana anlattıklarım neleri susuyor bir bilsen,
ve anlatmadıklarım neleri söylüyor.
Boğazımı yırtarcasına susuyorum
ya verilmekten yıpranan cevaplardayım,
ya sorulmamaktan solan sorularda.
Sen ıslatmasını bilmeyen bir yağmur oldun her akşam, ben ıslanmasını bilmeyen ahmak.
Bu yüzden aşık olamadık sırılsıklam…”
"Ama içime dokundun bir kere.Parmak izlerin duruyor bakışlarımda.Nereye baksam senden bir iz bırakıyorum.Bu aralar hep kendime suçüstüyüm.Islah olmaz bir özlemim ve korkak bir mantığım var.Tek dinginliğim kelimelerin…”