Düşüncelerimi hayatın gerçekliği mi belirliyordu, benim ruh halim mi? Ama zaten bu ikisi birbirleriyle ilişkili değil miydi?
O zaman, düşünce mı önce geliyor, algılama mı? Yoksa, düşünmek ve algılamak arasında başka bir bağlantı mı vardı?
Sağlıklı olmakla ilgili her şeyin tersini yaptığınız anda aslında kendi kendini yok etme hallerinden herhangi birini seçiyorsunuz demektir.
Hücrelerimiz neyi seviyorsa, onlara ne iyi geliyorsa o minvalde yaşarsak biyolojik öz-sevgide oluruz, tersi de biyolojik öz-yıkımdır.