Ben ve oğlum kitabı çok sevdik bir solukta kitabı okudu öfke kontrolunu sinirlenmenin güzel birşey olmadığını çok iyi anladı tesekkür ederim tüm çocukların okuması gereken bir kitap
Ormanda bir de Hoppala adında huysuz mu huysuz bir tavşan yaşarmiş.
Sinirli tavşan Hoppala , Sürekli etrafındakilerden şikayet edermiş ve yüzü hiç gülmezmiş .
7 yaşındaki oğlum çok eğlenerek okuyor iyiki almışım içeriği çok eğlenceli baskı kalitesi cok güzel renkler dikkat cekici seviğimiz kitaplar arasında yerini aldı teşekkürler