Gözde

Gözde
@Gozdecbn
-“.... özlüyor musun?” “Şey... evet. Ama sanırım nereye gidersem gideyim birilerini özlerim.”
Reklam
Bu ağıdı öldüğün için söylemiyorum. Sen ölmedin Rüveyda ; at vuruldu ; ben öldüm..
Madem olmayacaktı neden olacak gibi oldu..
Birbirimizi görmezden gelsek, yüreğimiz de selâmı keser mi acaba ?
“Üzülme,” dedi. “Bazen mecbur kalır insan.”
Reklam