Gözde

Gözde
@Gozdecbn
Birbirimizi görmezden gelsek, yüreğimiz de selâmı keser mi acaba ?
Reklam
“Üzülme,” dedi. “Bazen mecbur kalır insan.”
Az kalan şeylerin güzelliği hakkında konuşalım istiyorum.
Gelmemenin bir vakti yoktur.