Güz Gülü

Güz Gülü
@Gozunuseveyim
Ekim de geldi sen gelmedin. Eylül toparlanıp gitti işte Ekimde gider bu gidişle...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum Hiçbirinizle dövüşemem
İnsan sevdikçe iyileşiyor anladım.
Her şeyden biraz kalır. Kavanozda biraz kahve, Kutuda biraz ekmek, İnsanda biraz acı...
Ey canım, güzel yüzlüm Suyun da denizleri bulduğum Bilmediğim yerlerimdeki sancı Bana birşey söyle güleyim Bir şey daha söyle İnandır