Siktir.
Diğer tarafta ufak bir kız vardı ve benim peder olduğumu sanıyordu.Sesi yüzünden on ya da on bir yaşından büyük olamayacağını düşündüm. Onun itiraf edecek ne haltı olabilirdi ki?Muhtemelen kapıyı açmalı ve beni en karanlık sırlarına dahil etmeden önce çıkıp gitmeliydim.Hayır, muhtemelen değil. Kesinlikle çıkıp gitmeliydim.Fakat... belki de tüttürdüğüm ot epey iyiydi.Belki de kızın titrek, cılız sesi beni meraklandırmıştı.Belki de kafam zom olmuştu.Kapıyı açıp gitmek yerine durdum ve ağzımı,hayatımı sonsuza kadar değiştireceğini hiç bilmediğim bir şeye açtım. "Devam et," dedim kıza. "Bana günahlarını anlat."