Gerçektende öyle. Ne yaptığım işten nede yediğim yemekten artık hiç bir zevk almiyorum. Gün saçma sapan bir koşturmayla geçiyor. Çalışma arkadaşlarımla bile bir araya gelemez olduk.. Çok üzgünüm,Ulkeme,Dünyaya bir çok şeye.. Inşallah bu günler bir an önce gecer..