"Mungan"

"Mungan"
@Gugul_
Bu yolda yapayalnız kalsanız, çok büyük güçlüklerle karşılaşsanız bile yılmayınız, 'Hasbünallâhü ve ni’me’l-vekîl' deyiniz, O kâfî ve vâfîdir.
yaşamın abecesi sevdalanmak... bir insanı sevmekle başlanmaz mı insan olmaya?
Reklam
şu anda yapabileceğim tek şey, sonuna kadar aklımı başıma toplamak. hayatta hep, her işi birden yapmayı istedim, üstelik çoğunlukla geçersiz amaçlar uğruna. bu bir hataydı..
değil mi ki rüyalar gün boyu sakatlanan zihinlerimizin koltuk değnekleri.
Hayat yine de kitapta durduğu gibi durmuyor..!
kendimi öldürmeyi düşünmeyi uzun bir zaman önce bıraktım. kendimi öldürmeyiyse çok daha uzun bir zaman önce.
Reklam