"Mungan"

"Mungan"
@Gugul_
Bu yolda yapayalnız kalsanız, çok büyük güçlüklerle karşılaşsanız bile yılmayınız, 'Hasbünallâhü ve ni’me’l-vekîl' deyiniz, O kâfî ve vâfîdir.

"Mungan"

, bir kitap okudu
2/10
·205 syf.·
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Serdar Özkan
7.3/10 · 14,3bin okunma
Reklam
Her akıllı insan hayatının güzel bir şey olduğunu, amacının da mutlu olmak olduğunu bilir." dedi babam üç güzel kızı seyrederken."Ama sonra yalnızca aptallar mutlu olur.Nasıl izah edeceğiz bunu?

"Mungan"

, bir kitap okudu
Puan vermedi·516 syf.·
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma
Benim için dünyanın en güzel manzarası, içinde yalnız olduğum bir odanın kapalı kapısıdır.