Şu 'muhabbet' edebildiğim insanları kalbimin içinde saklamak istiyorum!
Cinsiyetin, yaşın, statünün önem arz etmediği derin sohbet sonrası yüzümde tebessüm kalbimde sevgi gelsin hayat bildiği gibi<3
Benim ezici ve öldürücü bir başarısızlık olarak kabul ettiğim şeyin getirdiği acı ve çaresizlik, böylece sonunda, ümidin ne demek olduğunu öğreten çok tatlı bir derse dönüştü..