" Bedende ateş, nâr var. Ruhtaysa nur..
Yanmadıkça aydınlanamıyor ve ışık veremiyor insan.Aynı bakırın altından ayırmak için ateşe sokmak gerektiği gibi..."
Kalbimden göğüs kafesime kadar sancı hissettiğim bir geceydi ve sabah oldu. İlk ışıkla yürüyüşe çıktım.darmadağınık düşüncelerle yürüdüm, yürüdüm. Sonra yazdım, yazdım. Biraz düzen aldı ağrılarım!
Benim ki adaplı bir yaşam mücadelesi,
vakur bir yorgunluk değil de nedir. ne zaman bitecek kendime eziyetim, ne zaman uyanacak içimdeki çocuk.
Güher