Kdkdjwj

@GulToy·
·
sabitlendi
....hayat demek "ölūmū beklemek" demektir. Az çok hepimiz denizi, yildizlari, ağaçları, işte falanlari filanlari görecegiz. Birçok şeyin tadina bakacagiz, sonrada ister istemez gidiyorum elveda şarkisini söyleyeceğiz.Öyle ise gidenin de kalaninda gönlū hoş olsun.....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kdkdjwj

, bir kitabı okumaya başladı
Zülfü Livaneli
7.9/10 · 29bin okunma
Her şey inandığın kadardır.
"Şimdi herkesin üzerinde çabalarına değmeyenlerin yorgunluğu var."
"Varoluşun anlamsızlığını tanımak, bizi kendi anlamlarımızı yaratma sorumluluğuna sahip olduğumuzu fark etmeye zorlar." (Jean Paul Sartre)