Bazı durumlarda ör: bilisiz olma durumu, bilgisizlik, deneyimsizlik dediğimiz şeyler cahilige geçiyor demi ?
Bunları göz önünde bulundurarak şöyle de düşüne biliriz çoğu zaman dışardan birinden duyduğumuz oluşa tepkisiz kalabiliriz , alaya alabiliriz yada hiç düşünmeden tereyağı gibi üste çıkmaya çalışırız . Ama bir şiirde yada kitapta gördüğümüzde o anki sakinlikle birşeyleri yerine oturta biliriz diye düşündüğüm için böyle bir yorum yaptım . Size göre yanlış olabilir ama bu benim görüşüm.