📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes önüne bakar , ben içime bakarım : Benim işim gücüm kendimledir . Hep kendimi seyreder , kendimi yoklar , kendimi tadarım . Herkes kendinden başka şeylerin peşindedir; hep kendinin ötesine gitme sevdasındadır . Bense kendi içimde yuvarlanıp gidiyorum .
Tabiatın insanlara en adilce dağıttığı nimet akıldır derler , çünkü hiç kimse akıl payından şikayetçi değildir . Nasıl olsun ? Aklını beğenmemesi için aklından ötesini görebilmesi lazım .