Ayşegül Tunç

Ayşegül Tunç
@Gul_tunc
"Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen , başlaman gerekir her şeye yeniden ".
..Gerisi sigaranın tek bir külü kadar gerçek değil :))
Reklam
..Canım sıkkın olunca sevdiğim kişilerin de canını sıkmayayım diye herkesten uzaklaşıyorum işte o gün, kim itmeme rağmen beni bırakıp gitmiyorsa o benim için özel oluyor.....
Yaşamak..
...Arada gelir ya içinden bir özlem , sadece o şarkıyı dinleyerek o yalnızlık hissini ya atlatmak istersin ya da yaşamak istersin ;)
Aldıklarımızla hayatımızı kazanırız, Verdiklerimiz ise hayatı hayat yapar...
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda,işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimizdir.. ..Budur işte..
Reklam